مشخصات فردی رئیس دفتر
نام: 
محمود

photo 2016 11 27 13 53 55
نام خانوادگی: سلطانی
مدرک تحصیلی: کارشناسی ارشد
رشته تحصیلی : زبان شناسی
شماره تماس : 017-34226405 داخلی 2201و2202

 

 

 

 

مشخصات فردی رئیس اداره حقوقی
نام: 
علی  
Picture 007
نام خانوادگی: حاجی زاده
مدرک تحصیلی: کارشناس
رشته تحصیلی : حقوق قضایی
شماره تماس : شماره داخلی 2211

 

سوابق فعالیت:

- نماینده حقوقی فرماندهی نیروی انتظامی استان مازندران در سال 81

- همکاری با هفته نامه پیام آمل در بخش حقوقی در سال 83

- دبیر دوم شورای حل اختلاف دادگستری شهرستان آمل در سال 85

-رئیس اداره حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول از سال 86 تاکنون

- عضو کمیته انظباطی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول 

- عضو کمیسیون معاملات دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول 

- نماینده کمیسیون معاملات منطقه ده دانشگاه آزاد اسلامی در دانشگاه آزاد گنبد

- دبیر شورای حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان

 شرح وظایف:

دفترحقوقي واحد زيرمجموعه حوزه رياست وتحت نظارت كلي اداره كل امورحقوقي سازمان مركزي دانشگاه ازاد اسلامي انجام وظيفه نموده كه اهم وظايف ان به شرح ذيل مي باشد:

- تنظيم كليه قرارداد هاي مربوطه و عنداللزوم ارسال به اداره كل دفتر حقوقي سازمان مركزي جهت اظهار نظر

- مطالعه ، بررسی و اظهار نظر در خصوص امور ارجاعی از حوزه هاي مختلف واحد

- تجزیه و تحلیل و استنباط حقوقی و کیفری از مفاد بخشنامه ها ، آئین نامه ها ، و قراردادها بمنظور وحدت رویه جهت اجراء

-  تهيه و تنظيم دادخواست و لوايح دفاعي مربوط در دعاوي كه له يا عليه واحد در مراجع مختلف قضائي، ديوان عدالت اداري و مراجع حل اختلاف كارگر و كارفرما مطرح مي شود و تعقیب موضوع تا صدور رای نهائی

- نظارت و رسیدگی به وضع اموال غیر منقول از نظر صدور سند مالکیت و یا اعتراض نسبت به اراضی متعلق به واحد که مورد تجاوز دیگران قرار گرفته و انجام اقدامات لازم نسبت به تقاضای ثبت اموال غیر منقولی که به ثبت نرسیده تا مرحله نهائی و صدور سند مالکیت

- مطالعه و اعلام نظر نسبت به لوایح مطروحه در مراجع قضائی و ساير مراجع مربوطه و عنداللزوم حضور در آن مراجع و ادای توضیحات لازم

- شركت درجلسات دادرسي و تهیه درخواست صدور اجرائیه بمنظور وصول محکوم به احکام قطعی به نفع واحد

- تهیه گزارشهای لازم در خصوص رفع مشکلات موجود و ارائه طرحهای جدید جهت بهبود روشهای جاری

  اعلام نظر و ارائه مشاوره به مديريت و حوزه هاي مختلف واحد از طريق شركت در جلسات و كميته هاي مختلف و اظهار نظر حقوقي در مسايل ذيربط

حفظ و حراست از اموال و اماکن دانشگاه به منظور انجام هرچه بهتر وظایف امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.

 به همین منظور دفتر حراست واحد که زیرمجموعة حوزة ریاست می باشد، مأمور به انجام وظایف زیر است:

1- ارائة طرح های حفاظتی و حراستی مربوط به ساختمان ها ، تأسیسات ، اموال واحد در چهارچوب ضوابط و دستورالعمل ها مربوط به بخش های مختلف واحد

2- نظارت بر نحوة حفظ و حراست ساختمان ها و وسایل اداری واحد

3- اتخاذ تدابیر لازم به منظور پیشگیری دائمی از وقوع حریق و سایر سوانح

4- تهیه و پیشنهاد طرح طبقه بندی اسناد مدارک مصوب

5- نظارت بر نحوة اجرای طرح های حفاظتی و حراستی مربوطه به نیروی انسانی واحد در قالب ضوابط مربوطه

6- تهیة شناسنامه

7- ایجاد بایگانی محرمانه جهت پرونده های حفاظت پرسنلی و سایر اسناد و مدارک مربوطه به وظایف حراست

8- تهیه وارسال اطلاعات مورد نیاز حراست مرکزی در خصوص مأمورین اعزامی به خارج کشور و کاندیداهای مشاغل حساس بمنظور تعیین صلاحیّت

9- توجیه وآموزش حفاظتی مسئولین و پرسنل

10- صدور هرگونه کارت تردد وشناسایی جهت پرسنل محیط م یا افرادی که به نحوی برای مدتی لازم است در محیط تردد نمایند.

11- ایجاد هماهنگی لازم با مسئولین محیط در خصوص انجام وظایف محوله

12- ارائة خدمات لازم به سایر ارگانها (جوابیة استعلام و ...) طبق ضوابط

 

شماره تماس :34225972-017   شماره داخلی : 2206

                                       مشخصات فردی رئیس دفتر گزینش
نام احسان اله  18455  
نام خانوادگی: تجری  
مدرک تحصیلی:  کارشناس ارشد
 
رشته تحصیلی : مدیریت آموزش  
شماره تماس:   017-34234400 داخلی 2208

 

نگاهی به گزینش ازدیدگاه امام و رهبری:

میزان در گزینش حال فعلی افراد است مگر آنکه از گروهکها و مفسدین باشند یا حال فعلی آنها مفسده جویی و اخلال گری باشد . حضرت امام خمینی ( ره)

در جمهوری اسلامی معیارها برای ارزش گذاشتن روی این یا آن انسان چیزهای مشخصی است هیچکس حق ندارد و نمی تواند این معیارها را عوض کند ... این ارزش ها را بایستی حفظ کرد و رویش حساب کرد . یکی از این ارزش ها تقوی است ، یکی از ارزشها ایمان است ، یکی از ارزش ها عمل است و یکی از ارزش ها علم است .  مقام معظم رهبری ( مدظله العالی)

ضرورت گزینش :
همانطور که می دانیم برای سلامت سیستم اداری در هر نظام حکومتی ،حضور افراد کوشا و مسوولیت پذیر در عرصه فعالیت هایفرهنگی ، آموزشی ، اقتصادی ، اجتماعی ، سیاسی و ... امری کاملاً بدیهی است که در اکثر کشورهای جهان توسط سیستم جذب و استخدام ،به طور دقیق به انتخاب و گزینش افراد شایسته مبادرت می ورزند . طبیعی است پذیرش نیرو در هر حکومت و نظامی بر مبانی فرهنگ ، ساختار اقتصادی ، معیارهای ارزشی و نیاز خود ،به تدوین اصول و ملاکهایی اقدام می کنند تا با جذب شایسته ترین افراد در دستیابی به اهداف خود موثر و کاراتر باشند .

ایجاد فضای سالم آموزشی و تربیت نیروهای آموزشی از دستاورد های مهم دانشگاه آزاد اسلامی است. در راستای منویات مقام معظم رهبری ، دانشگاه آزاد اسلامی در تثبیت ارزشهای معنوی و اسلامی انقلاب پیشگام بوده و این شجره طیبه و نهاد مقدس جهت استقرار فرمایشات معظم له به لحاظ اسلامی کردن دانشگاه ها و تربیت نیروهای متخصص و متعهد به انقلاب اسلامی گام های موثری را برداشته است. امروز جذب اساتید صالح و شایسته و پذیرش دانشجویان تلاشگر در عرصه علم و دانش و توسعه فضاهای آموزشی و پژوهشی و کیفی سازی این مجموعه عظیم از اولویت های اصلی دانشگاه بوده که این امر جز با ایجاد فضای سالم و تربیت نیروهای ارزشی و وفادار به نظام و انقلاب و رهبری میسر نمی باشد.

یکی از دارایی های مهم هر سازمانی نیروی انسانی آن است که به ویژه در عصر حاضر از اهمیت خاصی برخوردار بوده و نیز نقش فراوانی در تعالی و پیشرفت آن سازمان دارد در نتیجه دفتر گزینش در هر سازمانی از جمله دانشگاه آزاد اسلامی از جایگاه ویژه ای برخوردار است از جمله جمع آورى اطلاعات يا انجام بررسى ،مطالعه و تحقيقات لازم مربوط به گزينش افراد وبررسی صلاحيت آنها از جهات اخلاقى ،سياسى عقيدتى ، رفتاری و علمى و تخصصى براى استخدام در دانشگاه آزاد اسلامىمى باشدو هدف از گزينش جذب نيرو با اولويت بالاتر نسبت به نيروهاى همتراز خواهد بود.

اهداف و وظایف گزینش :

-پاسخ به کلیه استعلام های بعمل آمده از طرف دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلامی در مهلت تعیین شده.

-پاسخ به استعلام هایی که از ناحیه کارگروه بررسی صلاحیت عمومی استانها و یا دفاتر گزینش سایر واحد های دانشگاه آزاد اسلامی و یا ارگانهای مختلف انجام می گیرد با هماهنگی دفتر مرکزی گزینش دانشگاه آزاد اسلا می.

-  اقدام به تحقیق در مورد افراد اعم از اساتید( اعضاء هیات علمی ، هیات علمی بورسیه ، اساتید حق التدریس و کارکنان و دانشجویان و انعکاس آن به دفتر مرکزی گزینش دانشگاه.

-  انجام تحقیقات لازم در زمینه افراد معرفی شده به گزینش و اظهار نظر پیرامون صلاحیت آنها با رعایت موازین شرعی و ضوابط مصوب.

-  ارسال گزارش عملکرد اساتید شامل نحوه تدریس و صلاحیت عمومی آنان جهت صدور رأی قطعی از دفتر مرکزی گزینش مرکزی. 

 

 مشخصات فردی رئیس ستاد شاهد و ایثارگر
نام: علیرضا  DSC 0094444421111
نام خانوادگی: اسفندیاری مقدم
مدرک تحصیلی: دکترا P.H.D
رشته تحصیلی: دكتری علوم كتابداری و اطلاع رسانی
مرتبه علمی: دانشیار
پست الکترونیک: این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید
وب سایت: http://www.isfandyari-moghaddam.ir/aem

 

مشخصات فردی مسئول ستاد شاهد
نام: 
مهدی
982137
 
نام خانوادگی: صالحی نیا
مدرک تحصیلی: فوق لیسانس
رشته تحصیلی:
مدیریت آموزشی
شماره تماس  :
شماره داخلی 2203

شهدا و ایثارگران حق بزرگی بر گردن همة اقشار جامعه دارند. بنابراین تکریم آنها و خانواده معظم ایشان از وظایف مهم هر شخص و سازمان می باشد. به همین منظور ستاد امور شاهد و ایثارگران واحد علی آباد کتول در سال 1381 تأسیس و در سال 1386 از اتاق کار مستقل با تجهیزات کافی برخوردار گردیده است. این واحد افتخار دارد بیش 600 نفر دانشجو از خانواده های معظم شهدا و ایثارگران در آن مشغول به تحصیل می باشند.

از فعالیتهای مهم این ستاد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1- پیگیری و هماهنگی های لازم جهت ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان شاهدوایثارگر

2- اعطای تخفیفات ویژه به این قشر از دانشجویان و اخذ وجوه از اداره کل بنیاد شهید انقلاب اسلامی استان گلستان

3- برگزاری کلاسهای تقویتی آموزشی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر با همکاری اساتید محترم

4- برگزاری اردوهای مختلف زیارتی و سیاحتی ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر با همکاری اداره کل بنیادشهید انقلاب اسلامی استان گلستان

5- تکریم و تقدیر از دانشجویان شاهدوایثارگر ممتاز و نمونه

6- انجام مشاوره و هدایت تحصیلی

 

آدرس: دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آبادکتول ، ساختمان مرکزی ، طبقه همکف، دفتر ستاد شاهد و ایثارگر

تمامی حقوق مادی و معنوی این سایت برای دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی آباد کتول محفوظ می باشد.